top of page

Konwent, konwent i po konwencie

Hejooo,

wczoraj (dla mnie nadal dzisiaj) skończył się Pyrkon i jak po każdym konwencie dopada mnie nostalgia - znów muszę wrócić do codziennego, nudnego i monotonnego życia. Reszta ekipy nie rozumie moich uczuć i nadal bezdusznie wykorzystują mnie do pisania aktualek, które i tak pojawiają się... no nie oszukujmy się, baaaardzo rzadko. W każdym razie bardzo mi tęskno do tej niecodziennej i nieco pokręconej atmosfery : < Na osłodę życia dokończyliśmy rozdziały i postanowiliśmy się nimi podzielić ze światem. Jak zwykle nie ma tego wiele, a to za sprawą ogromnych braków w ekipie... Także wiecie, co macie robić : >

Jest też jedna wspaniała wiadomość - szczególnie dla nas. W końcu udało się zakończyć jeden projekt! Brawo! Fanfary! Jest to Shindere Shoujo to Kodoku na Shinigami, więc miejsce zwolniło się dla innego projektu, pewnie teraz zajmiemy się na powrót Yamadą.

Przydałby się bardzo tłumacz i edytor... Angielskie grupy wrzuciły multum nowych rozdziałów Katsute, ale niestety projekt nadal wstrzymany : <

Dobra, koniec mojego narzekania, wrzucam rozdziały i idę spać.

Devils' line 03 | 04

Shindere Shoujo to Kodoku na Shinigami 20

Kono Shima ni wa Midara de Jaaku na Mono ga Sumu 12


Ostatnie posty
Archiwum
bottom of page